بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موقعیت فعلی: بخش اخبار (برگشت به لیست)

ظرفیت‌های آران و بیدگل در کشور بی نظیر است نظرات خوانندگان(0)  

منتخب مردم شهرستان برای مجلس دهم: لزوم اجماع نخبگان برای پیشرفت منطقه/ ظرفیت‌های آران و بیدگل در کشور بی نظیر است


منتخب مردم شهرستان برای مجلس دهم:

لزوم اجماع نخبگان برای پیشرفت منطقه/ ظرفیت‌های آران و بیدگل در کشور بی نظیر است

ظرفیت‌های آران و بیدگل در کشور بی نظیر است و می‌توان با کمک مردم و نخبگان از آن‌ها برای ارتقای شهرستان استفاده کرد. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد نقطه‌ی ضعف ما در کل حوزه‌ی انتخابیه و معضلی که در آران و بیدگل نیز وجود دارد، فقدان برنامه ریزی است.

به گزارش خطب شکن، ساعتی پس از پایان زمان رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی، نتایج غیر رسمی حکایت از پیروزی سید جواد ساداتی نژاد داشت.

پس از اعلام نتایج رسمی مشخص شد ساداتی نژاد توانسته است از مجموع ۱۶۱۴۸۵ رای کاشان و آران و بیدگل ۷۰۷۶۱ رای را به خود اختصاص دهد و به عنوان منتخب مردم برای نمایندگی مجلس دهم شورای اسلامی معرفی شود.

وی پیش از این علاوه بر ریاست دانشگاه کاشان، معاونت پارلمانی وزارت علوم را نیز در کارنامه‌ی خود داشت و به عنوان فردی شناخته می‌شد که فعالیت‌های اجرایی و علمی بسیاری را تجربه کرده است.

در این گفتگو وی به مناسبت انتخابش به عنوان نماینده‌ی مردم در مجلس، به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در مورد آران و بیدگل و فعالیت‌های آینده در مجلس می‌پردازد.

***

در ابتدا وظیفه‌ی خود می‌دانم از حماسه‌ی بزرگ مردم عزیز در هفتم اسفندماه تشکر کنم. این حضور پرنشاط و پرشور ثابت کرد مردم برای همیشه پشتوانه‌ی انقلاب و رهبر معظم آن خواهند بود. ضمن این که یک بار دیگر این حضور، دشمنان انقلاب را ناامید کرد، هر چند همیشه دشمن ما تلاش کرده است با رفتارها و نمایش‌های رسانه ای خود مردم را از حضور در انتخابات ناامید کند.

حضور همیشگی مردم در انتخابات نشان می‌دهد هدیه‌ی بزرگ امام راحل(ره) که نماد مردم سالاری دینی است، قدر دانسته و همواره پر شورتر از قبل برگزار می‌شود. إن شاءالله همه مأجور باشند…

از لطفی هم که مردم این منطقه به بنده داشتند تشکر می‌کنم. من هم فردی از این خاک و از جنس خود شما هستم و امیدوارم بتوانم با موفقیت پاسخ اعتمادی را که نشان دادید بدهم و مسئولیتی را که به دوشم نهادید به نحو احسن به پایان برسانم. إن شاءالله در پایان راه مجلس دهم وضعیت مطلوب تری را در آران و بیدگل و در مجموعه‌ی منطقه داشته باشیم…

از ۱۰ نفر از نامزدهایی که با ایثار در عرصه‌ی سیاسی و کنار رفتن به نفع بنده فضا را برای انتخاب مهیاتر کردند تشکر می‌کنم. من افتخار می‌کنم به این که خادم مردم هستم و می‌توانم شرایط بهتری را برای آسایش و ارتقای فرهنگ دین داری این منطقه ایجاد کنم.

پیروزی اخلاق و نجابت

این انتخابات نماد پیروزی اخلاق و نجابت بود. از ابتدا ما سوگند خوردیم که از دایره‌ی اخلاق بیرون نرویم و من خدا را شکر می‌کنم تا این لحظه حداکثر سعی خود را برای ماندن در این مسیر به کار بسته‌ام. إن شاءالله تا پایان هم با رعایت اخلاق و نجابت که خصوصیت ذاتی مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل است در راه باز کردن گره‌های زندگی مردم خواهیم کوشید.

شهری با ظرفیت‌های بی نظیر

آران و بیدگل یک شهرستان یکپارچه و دارای ظرفیت‌هایی بی نظیر در زمینه‌های نیروی انسانی و منابع طبیعی و معدنی است. آن چه که امروز در اختیار ماست، نتیجه‌ی زحمات نمایندگان ما در سال‌های گذشته است که باید به خاطر آن از تمامشان قدردانی است. با این حال راهی بسیار طولانی برای شکوفا کردن ظرفیت‌های بالقوه‌ی منطقه پیش رو قرار دارد.

ظرفیت‌های آران و بیدگل در کشور بی نظیر است و می‌توان با کمک مردم و نخبگان از آن‌ها برای ارتقای شهرستان استفاده کرد. معتقدم در دنیای امروز بدون تدوین برنامه ای مدون نمی‌توان از ظرفیت‌ها بهره برداری کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد نقطه‌ی ضعف ما در کل حوزه‌ی انتخابیه و معضلی که در آران و بیدگل نیز وجود دارد، فقدان برنامه ریزی است.

بدون هدف و برنامه نمی‌توان به آینده خوش بین بود و به موفقیت چشم گیر رسید؛ نه این که کاری انجام نمی‌شود، بلکه فعالیت‌ها در جریان است و کارهای مفید زیادی صورت می‌گیرد. ولی در دنیای پرچالش حاضر به دلیل کمبود زمان و امکانات تمرکزی بیشتر را می‌طلبد. این تمرکز نیاز به برنامه ریزی دارد و لازمه‌ی برنامه ریزی اجتماع نخبگان است.

ظرفیت بی نظیری از نظر نیروی انسانی در این شهرستان وجود دارد و فرزندان بسیاری از این منطقه در تهران و سایر مناطق کشور منشأ اثرات بزرگند. در این منطقه استفاده از این نخبگان و افراد برجسته بسیار لازم است و تلاش خواهیم کرد این کار با برنامه ای درست و حمایت مردم محقق شود.

ظرفیت گردشگری منطقه بسیار بی نظیر است، با این حال از آن برای افزایش اشتغال استفاده نکرده‌ایم. منابع معدنی آران و بیدگل، از دریاچه‌ی نمک گرفته تا تپه‌های ماسه ای سرمایه ای منحصر به فرد است که ظرفیت‌های آن در زمینه‌ی اشتغال و اقتصاد مورد بهره برداری قرار نگرفته است… ما در منطقه ای پر ثروت زندگی می‌کنیم؛ وجود متوسط روزانه ۱۰ ساعت خورشید تابان در منطقه می‌تواند به خوبی مورد توجه قرار گیرد. باید برای آینده و بهره برداری از این ویژگی‌های خدادادی برنامه ریزی کرد.

بزرگترین سرمایه

به نظرم بزرگترین سرمایه‌ی ما، وحدت است. این سرمایه که در سال‌های اخیر متراکم تر شده فرصتی استثنایی است که باید برای افزودن به عمق آن تلاش کنیم. استفاده از توان بومی منطقه برای ایجاد الگوی مدیریتی آینده بسیار مهم است. این کار باعث خواهد شد عادلانه رشد و پیشرفت محقق شود.

نمایندگی مستقل مجلس

درخواست عمده‌ی مردم در این منطقه نمایندگی مستقل مجلس است که با قدرت و به پشتوانه‌ی حمایت مردم پیگیری خواهیم کرد. سعی می‌کنیم در این دوره‌ی مجلس این هدف محقق شود. البته سه مولفه در تحقق این هدف وجود دارد: وحدت در بدنه‌ی مردمی و ارائه‌ی این خواسته به عنوان مطالبه ای عمومی، تعامل در داخل مجلس با نمایندگان و تلاش از ابتدای کار مجلس.

جاده گرمسار و دیگر طرح‌های نیمه تمام

عمده‌ی پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، مربوط به راه سازی است. از ابوزیدآباد تا آران و بیدگل و نوش آباد و سفیدشهر در موضوعات ترافیکی و راه سازی طرح‌هایی در حال اجراست که اصلی ترین آن را می‌توان جاده‌ی گرمسار دانست. پیگیری این طرح‌ها در دستور کار خواهد گرفت تا إن شاءالله در ظرف زمانی خود مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده همه‌ی کسانی که رای داده‌اند

مجددا از تمام کسانی که در انتخابات شرکت کرده‌‌اند تشکر می‌کنم و خودم را نماینده‌ی همه‌ی کسانی می‌دانم که به من رای داده یا نداده‌اند. پدران و مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان، روحانیان، دانشگاهیان و دیگر اقشار تشکر می‌کنم و به تمام دست اندرکاران انتخابات خسته نباشید می‌گویم. همچنین از پیامی که نماینده محترم شهرستان جناب آقای منصوری برای تبریک انتخاب بنده گفتند تشکر می‌کنم…

 


موضوع: سياسي
خبرنگار:
تاریخ: اسفند
کلیدواژه ها:


آخرین اخبار

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 45 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/16 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر