بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

موقعیت فعلی: بخش مقالات (برگشت به لیست)

سرویس رایگان از yahoo نظرات خوانندگان(0)
لید مقاله:

چگونه به اطلاعات خود از هر جای دنیا دسترسی داشته باشیم....

آقاي مهندس محمد قوامي


متن کامل:
بنام خدا
تاکنون فکر کرده اید چگونه می توانید بعضی اطلاعات و داده های شخصی و ضروری خود را در هر جای دنیا که باشید در اختیار و دسترسی کامل خود بدانید( البته به شرط دسترسی به اینترنت).یا به عبارتی بدون هیچ گونه زحمتی از هر نقطه جهان بتوانید به مجموعه فایل های شخصی خود دسترسی مستقیم داشته باشید دقیقا مثل حالتی که آن فایل ها را در منزل شخصی خود و روی کامپیوتر خود در دسترس دارید.
سرویسگر یاهو سرویسی با همین مضمون بنام yahoo briefcase را برای کاربران اینترنتی خود تدارک دیده یعنی به شما بشرط داشتن یک آدرس پست الکترونیک از نوع yahoo این امکان را می دهد که پوشه های شامل فایل های شخصی خود را روی اینترنت و در یک جای امن قرار داده تا هر جا که شما احساس نیاز به دسترسی به آنها کردید در اختیار شما باشند.این جای امن فضایی حدود 30 مگابایت یعنی تقریبا جایی که 300 عکس خانوادگی می تواند روی کامپیوتر شما اشغال نماید می باشد و روی سرور یاهو قرار دارد .
برای استفاده از این سرویس لازم است که یا قبلا اقدام به ایجاد یک آدرس پست الکترونیکی برای خود کرده باشید و یا الان اقدام به این کار نمایید.بهر حال پروسه انجام اینکار یعنی ساختن یک آدرس پست الکترونیکی بسیار ساده و ابتدایی است کافی است فرم مشخصی از اطلاعات خود را پر نموده تا آدرسی به شما اختصاص یابد که پسورد آنرا فقط خود شما باید بدانید.با فرض داشتن چنین آدرس پست الکترونیکی شما حتما دارای یک آی دی از نوع yahoo هستید آی دی به قسمت اول آدرس پست الکترونیک گفته می شود که برای سرویسهای دیگر yahoo  هم کاربرد داردمثل چت وغیره.
برای مثال اگر آدرس e-mail شما a.ghavami@yahoo.com باشد آی دی شما a.ghavami  خواهد بود.
شما نیاز دارید برای سرویس yahoo briefcase به این سرویس وارد شوید یا اصطلاحا sign in  کنید بعد از آن شما می توانید پوشه هایی برای خود ساخته و فایل های ضروری خود را در آنها اضافه نمایید.حداکثر حجم فایل هایی که شما قادر خواهید بود اضافه کنید برای سرویس رایگان حدود 5 مگابایت و برای سرویس های پولی حدود 15 مگابایت می باشد.طبیعی است برای استفاده از امکانات بهتر این سرویس مجبور هستید هزینه های آنرا بپردازید .سرویسگر yahoo  به شما آدرسی به فرمتhttp://briefcase.yahoo.com/a.ghavami  خواهد داد.
قبلا این سرویس بدین گونه بود که شما می توانستید فایل های خود را برای دیگر دوستان اینترنتی خود نیز اشتراکی نمایید یعنی آی دی های دیگر را هم مجاز به دسترسی به فایل های خود نمایید.یعنی با اضافه کردن آی دی دوستان خود به سرور yahoo  اعلام می کردید که دوستانتان نیز مجاز به رویت و ویرایش فایل های شخصی شما باشند  ولی سرویسگر yahoo امروز به شما اجازه اینکار را نمی دهد و وضعیت پوشه های حاوی فایل های شما را private  یعنی کاملا شخصی قرار می دهد تا هر کس که آی دی و پسورد شما را داشته باشد بتواند به فایل های شما دسترسی داشته باشد.
واضح است که خود شما با داشتن آی دی و پسورد آن قادر خواهید بود با تایپ آدرس اختصاص یافته به چمدان اینترنتی خودتان در مرورگر اینترنتی خود یعنی همان internet explorer از هر نقطه جهان به فایل های خود بصورت رایگان دسترسی داشته باشید.
بدیهی است که کاربرانی که بخواهند از سرویس های بهتر یاهو استفاده کنند و امکانات بهتری از قبیل جای بیشتر برای تعداد فایل های بیشتر و یا upload  فایل هایی با ظرفیت بالاتر از 5 مگابایت را در اختیار داشته باشند  باید هزینه اعلام شده از سوی yahoo را بپردازند.
Upload  به عملی گفته می شود که طی آن فایل یا فایل های شما بر روی اینترنت و در فضای تدارک دیده شده توسط یاهو یا هر سرویسگر دیگر قرار می گیرد یا بعبارتی ذخیره می شود.

موضوع: كامپيوتر
نویسنده: آقاي مهندس محمد قوامي
تاریخ درج چهارشنبه 24 مرداد 1386
کلیدواژه ها: سرویس رایگان از یاهو

آخرین مقالات سایت:

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 1 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/15 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر