بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402

موقعیت فعلی: بخش اخبار (برگشت به لیست)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل:جشنواره ادبی هنری ماه در برکه برگزار می شود نظرات خوانندگان(0)  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر و اشاعه فرهنگ غدیر در فضای مجازی و مشارکت حداکثری مردم ، سومین جشنواره ادبی و هنری ماه در برکه در چهار بخش شعر، پیامک ادبی، پوستر و خوشنویسی برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، میثم نمکی در مورد فراخوان آغاز سومین جشنواره ادبی هنری ماه در برکه با محوریت عید بزرگ غدیر و شخصیت مولای متقیان حضرت علی ع اظهار داشت: با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر و اشاعه فرهنگ غدیر در فضای مجازی و مشارکت حداکثری مردم سومین جشنواره ادبی و هنری ماه در برکه در چهار بخش شعر، پیامک ادبی، پوستر و خوشنویسی برگزار می شود.

نمکی گفت :با توجه به فعالیت‌های گسترده‌‌ای که انجمن‌های ادبی در شهرستان دارند و با توجه به استقبال خوبی که سالهای گذشته از اقصی نقاط کشور از این حرکت فرهنگی انتظار می رود از سراسر ایران استقبال خوبی از این جشنواره شود.

نمکی افزود: شاعران و هنرمندان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب 9 موضوع؛ ولایت و امامت  در آیینه ی  غدیر، وحدت و همدلی در سیره ی اهل بیت، غدیر عاشورا مهدویت، غدیر در منشور مقام معظم رهبری،  ایرانیان و فرهنگ غدیر، فضایل مولای متقیان علی علیه السلام،  غدیر و تثبیت  و استمرار ارزشها، غدیر و فرهنگ مقاومت، غدیر و سبک زندگی اسلامی-ایرانی  تا 22شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شرکت کنندگان بخش مختلف های آثار خود را به نشانی اینترنتیinfo@sefidshahrmf.ir و پیامک های ادبی را می توانند به سامانه 30007093  نیز ارسال نمایند.

وی گفت: سومین  جشنواره ادبی ماه در برکه با تقدیراز آثار برگزیده، در دهه ولایت در سفیدشهر آران بیدگل برگزار خواهد گردید.

محمد غلامی دبیر علمی جشنواره ادبی و هنری ماه در برکه در مورد شرایط شرکت کنندگان اظهار داشت: شرکت کنندگان حداکثر می توانند سه اثر در هر بخش ارسال کنند و موضوع آثار ارسالی بایستی به طور مستقیم و واضح مرتبط با موضوعات فراخوان باشد و از ارسال آثار تکراری خوداری شود.

دبیر علمی جشنواره تصریح کرد: حضور برگزیدگان در اختتامیه ی جشنواره الزامی است لذا شرکت کنندگان در هر بخش  مشخصات فردی خود را به همراه شماره تماس در انتهای اثر درج نمائید و از طریق ایمیل info@sefidshahrmf.ir  بصورت فایلword و pdf ارسال نمایند. همچنین ارسال اثر به صورت پستی یا حضوری نیز بلامانع است.

غلامی در خصوص آثار ارسالی در بخش پیامک ادبی گفت : متن پیامک باید تک بیت، مصرع یا جمله ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است وکلمات آن بین 25تا 181کاراکتر  بدون احتساب فاصله بین کلمات و مشخصات ارسال کننده پیامک باشدو علاقه مندان می توانند پیامک های خود را با توجه به شرایط ذکر شده به سامانه پیامک 30007093 یا از طریق ایمیل info@sefidshahrmf.ir   ارسال کنند.

وی در مورد شرایط شرکت کنندگان در بخش خوشنویسی اظهار داشت: شرکت کنندگان با ارسال اشعار و احادیث مرتبت با موضوعات جشنواره می توانند در چهار رشته نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، ثلث و نسخ آثار خود را در فرمت jpg به آدرس اینترنتی جشنواره ارسال نمایند و اصل اثر را به آدرس دبیرخانه جشنواره پست نمایند.

دبیر جشنواره در مورد بخش پوستر نیز گفت: آثار شرکت کنندگان در این بخش نیز باید با موضوع فراخوان مرتبت باشد.

غلامی با بیان اینکه نشانی دبیرخانه سفیدشهر، خیابان 22بهمن، سه راه نیایش، جنب مسجد جامع، دفتر مجمع فرهنگی سفیدشهر است گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 03154833092-09366860857 تماس بگیرند.

شایان ذکر است این جشنواره با مشارکت و همکاری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ، شورای اسلامی و شهرداری سفیدشهر،  مجمع فرهنگی سفیدشهر ،کانون فرهنگی هنری امام صادق و انتظار سفیدشهر، حوزه بسیج امام محمد باقر (ع) ، مجمع فرهنگی الغدیر کاشان و انجمن خوشنویسان آران  و بیدگل برگزارمی شود.

انتهای پیام/



موضوع: جشنواره ادبی ماه در برکه
خبرنگار:سید حسین ساداتی نژاد
تاریخ: مرداد
کلیدواژه ها: ماه در برکه، جشنواره،سفیدشهر،


آخرین اخبار

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 17 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/45 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر