بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موقعیت فعلی: بخش اخبار (برگشت به لیست)

پیام تبریک ساداتی‌نژاد به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو نظرات خوانندگان(0)  

منتخب مردم شريف  کاشان و اران و بیدگل  در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به مناسبت آغاز سال 1395 پيام تبريکي را خطاب به مردم اين دو شهرستان صادر کرد .  


آران و بیدگل نیوز: منتخب مردم شريف کاشان و اران و بیدگل در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به مناسبت آغاز سال 1395 پيام تبريکي را خطاب به مردم اين دو شهرستان صادر کرد .  
متن اين پيام بدين شرح است : 



بسم الله الرحمن الرحیم


یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار     یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال     حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال


با سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمينی ( قدس سره ) و شهدای عزیز و گرانقدر و آرزوی توفيق و سلامتی براي مقام عظمای ولايت امام خامنه ای (مدظله العالی) و سعادت برای تمام ملت عزیز ایران اسلامی ، به ویژه مردم ولایی و فرهنگ‌ دوست کاشان و آران و بیدگل، فرا رسيدن سال نو ، بهار طبیعت و عيد نوروز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، هم‌میهنان گرامی به خصوص مردم مؤمن و خداجوی کاشان و آران و بیدگل ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و حضرت آیت الله نمازی نماینده معزز ولی فقیه در کاشان ، تبريك و تهنيت عرض می نمايم.

نوروز نشانه لطف و مهربانی خالقی بی همتاست که هنرمندانه تحول و دیگرگون شدن را در ذاتِ هستی جای داده است و این نعمت و آیات الهی  باید زمینه رويشِ خوبی ‌ها و زيبایی های انسانی را فراهم سازد .

نوروز این میراث ارزشمند انسانی نمادِ طراوت، مهربانی، محبت، تازگی و نوآوری است و چه نیکوست که همراه با طراوت و شادابی دگربارِ جهان، جان و دل همه ما با ذکر خداوند سبحان و اظهار عبودیت و بندگی در مقابل ذات مقدس باریتعالی و رویاندن نهال خیرخواهی و نیک‌خواهی برای همه هموطنان ، بانشاط و با طراوت شود .

ما ایرانیان در نوروز، لحظه‌ی تحویل سال نو را با نام خدا و آرزوی تحول اساسی در زندگیِ خود آغاز می کنیم و از خدای متعال درخواست می‌کنیم که در وضع و حالِ روحی و نفسانی ما تحول و دگرگونی مبارکی را ایجاد نماید.
ما برای این تحولِ درونی و زندگی فردی و اجتماعیِ خود باید اهتمام و تلاش کنیم و بی تردید هر روزی که بتوانیم برای خود، خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می‌کنیم اتفاق مبارک و درخشانی پدید آوریم، بدون شک آن روز هم نوروز است.

خوشبختانه مردم عزیز کاشان و آران و بیدگل به پشتوانه فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله و به برکت تجربه های بی نظیر خود در دوران های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهروندانی پرتلاش، سختکوش، با نشاط، تحول خواه تبدیل شده اند و در عرصه های مختلف به نیکی ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه خود را به اثبات رسانده اند و در سال گذشته نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری، ضمن حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با شرکت چشمگیر خود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خوش درخشیدند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای مقدس نظام نشان دادند و برگ زرین دیگری از خود به جای گذاشتند و در سال جدید نیز این عزم و اراده را دارند که با برنامه ریزی و مساعدت مسئولان، حرکت خود را تداوم بخشند و با پشتکارِ مثال زدنی و تلاش پیوسته و روحيه خستگی‌ناپذیر خود، این منطقه ی بزرگ را بیش از پیش متحول نموده و روزهایی نو و فردایی بهتر را رقم زنند.

خادم و منتخب شما مردم متعهد و با اخلاص نيز برای پیمودن این راه، نیازمند نظرها و پيشنهادهای سازنده شماست و امید دارد با همدلی، همراهی و همکاری و یاری شما مردم نجیب و سختکوش ؛ سال جدید سرآغاز روزهای نو، با نشاط، پر برکت و مملو از سعادت، خوشبختی، عزّت و عظمت برای یکایک شهروندان و منطقه پر افتخار کاشان و آران و بیدگل و توابع باشد. 

نوروز بمانید که ایّام شمایید
آغاز شمایید و سرانجام شمایید
ایّام ز دیدار شمایند مبارک
نوروز بمانید که ایّام شمایید

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
سید جواد ساداتی نژاد 
منتخب مردم شریف کاشان و آران و بیدگل

 

 


موضوع: فرهنگي
خبرنگار:
تاریخ: فروردين
کلیدواژه ها: ساداتی نژاد


آخرین اخبار

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 11 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/13 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر