بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موقعیت فعلی: بخش اخبار (برگشت به لیست)

پناهیان در سفیدشهر چه گفت؟ نظرات خوانندگان(0)  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع فرهنگی سفیدشهر،حجت الاسلام علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسمی که در سفیدشهر بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا س برگزار شد از علاقه خود به شهیدان محسن و حاج رضا زیارتی نصرابادی گفت.


پناهیان در سفیدشهر چه گفت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  مجمع فرهنگی سفیدشهر- حجت الاسلام علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسمی که در سفیدشهر بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا س برگزار شد از علاقه خود به شهیدان محسن و حاج رضا زیارتی نصرابادی گفت.

پناهیان از علاقه وصف ناشدنی  خود به این دوشهید سرافراز بویژه محسن زیارتی گفت و گفت شهادت ایشان بسیار در روحیه من تاثیر گذار بود و به التبع هر چه علاقه به این دو عزیز دارم به این خطه هم به همان اندازه است چراکه این دو بزگوار در این خاک ریشه دارند و از این خطه بهره برده اند به همین دلیل با اینکه اولین بار است که به سفیدشهر آمدم ولی احساس صمیمیت با شما مردم می کنم. وقتی مردم مومن این دیار را دیدم طبیعی است که حاج رضا از این خطه برخاسته باشد و فرزندی این چنین نورانی تربیت کرده باشد که نور شهادت در جبین این دو بزرگوار طلالع میکرد.

استاد پناهیان خطاب به جوانان سفیدشهر گفت: شهید محسن در اثر دفاع مقدس به این مقام نرسید او قبل از جنگ دنبال شهادت بود و اصلا اشنایی من با شهید محسن به غائله کردستان بر می گردد که هنوز جنگ شروع نشده بود و ان زمان وقتی ازاو سئوال کردم برای چه میخواهید به کردستان بروید گفت: کردستان احتمال شهادت است ایشان آن زمان که 13یا 14 سال داشت به فکر شهادت بود. این استاد حوزه در ادامه ضمن بیان خاطرات شهید محسن به جوانان توصیه کرد : به شهید محسن اقتدا کنید.حتما لازم نیست که فضای دفاع مقدس ایجاد شود تا عوض شویم ضمن اینکه همان زمان هم خیلی ها بودند که آدم نشدند برای من بسیار عجیب بود که یک جوان از همه جلوتر بود، جنگ محصول چنین انسانهای بود قبل از جنگ شهادت طلب بود ما برای سعادتمندی یک راه بیشتر نداریم و ان اینکه خودمان را وصل به شهدا کنیم. استاد پناهیان درادامه گفت: خاطرات شهید محسن را زمانی که در لبنان بودم تعریف کردم و جوانان حزب الله پای قصه های شهید محسن گریه کردند. شهید محسن تحت تاثیر پدر با صفا و خانواده محترم و ویژگی این خاک اینگونه تربیت شد. این استاد حوزه و دانشگاه گفت پس ازگذشت  32 سال از شهادت محسن، هنوز جرات ندارم به تصویرش راحت نگاه کنم. خدا را شکر میکنم که شخصیت والای مثل ایشان را خدا در سر راه ما قرار داد. قبل از شهادت نامه ای برای من نوشته که بسیار خواندنی و عجیب است و من هنوز این نامه را دارم.من شهید محسن را یک ابر قدرت می دانم.  من خاک پای پدران شهدا را توتیای چشمم می کنم این پدرشهید، حاج رضا از نوادر روزگار بود. دنیا این مرد را اسیر خود نکرد و روضه استاد پناهیان ان زمان جانسوزتر شد که گفت:  شهید محسن در عملیاتی شهید شد که رمز آن «یا زهرا »بود بعد از شهادت وقتی پیکر مطهر محسن را اوردند ،صحنه عجیبی دیدم که برای من قابل تحلیل نیست،  سینه محسن سوراخ شده بود بازوی محسن ورم کرده بود و صورتش کبود شده بود...

بسی گفتیم و گفتند از شهیدان/   شهیدان را شهیدان می شناسند

 


موضوع: شهداء
خبرنگار:مدیر سایت
تاریخ: اسفند
کلیدواژه ها: نصرابادی، پناهیان، شهید محسن


آخرین اخبار

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 29 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/13 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر