بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موقعیت فعلی: بخش اخبار (برگشت به لیست)

قهرمانی ذوالفقار سفیدشهر / گفتگوبا سرمربی وسرپرست تیم ذوالفقار نظرات خوانندگان(0)  

دلایل قهرمانی تیم ذوالفقار سفیدشهر در لیگ آسیا ویژن

گفتگوبا سرمربی وسرپرست تیم بررسی شد


در گفتگوبا سرمربی وسرپرست تیم بررسی شد
تیم ذوالفقار در حضور هواداران زیاد سفیدشهری

دلایل قهرمانی تیم ذوالفقار سفیدشهر در لیگ آسیا ویژن استان

تمام بازی های دور رفت برای ما سخت بود. زیرا از یک طرف شناختی از تیم های دیگر نداشتیم و از سویی بازیکنان ما تجربه بازیهای بیرون از کاشان را نداشتند.

پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی: در هفته آخر لیگ دسته اول استان آسیا ویژن در چهل جریب کاشان یک دیدار مهم برگزار شد و در آن تیم ذوالفقار در حضور  هواداران زیاد سفیدشهری  که با تشویق های بی امان خود نمای جالبی به بازی زیبای دو تیم داده بود با تک گل محمد جعفری در دقیقه ۶۵ که از ریباند ضربه حسین حمامی بدست آمد به پیروزی دست یافت. در این بازی مهم مینادشت برای صعود بعنوان تیم دوم نیاز به کسب هر ۳ امتیاز داشتند.

از سوی هواداران ذوالفقار  و باشگاه سپاهان کاشان بنرهای تبریک قهرمانی در ورزشگاه نصب شده بود در پایان بازی طرفداران نماینده کاشان در زمین چهل جریب به خوشحالی و پایکوبی پرداختند و این خوشحالی تا خیابان های سفیدشهر ادامه داشت.

کاروان شادی ذوالفقاری ها در خیابانهای سفیدشهر و روشن کردن اسپند توسط مردم برای تیم و بنر زیبای شورای اسلامی و شهرداری سفیدشهر برای تبریک به مسولان و بازیکنان ذوالفقار از نکات دیگر این روز بیادماندنی بود.

 

تیم ذوالفقار در حضور  هواداران زیاد سفیدشهری

در همین رابطه دوستان نشریه انتظار سفیدشهر با آقای حمامی سرپرست و آقای رهبرنژاد سر مربی این تیم گفتگویی انجام داده اند که می خوانیم:

آقای حمامی درباره لیگ دسته اول آسیاویژن استان و سطح آن برای همشهریان توضیح دهید.

آسیا ویژن برای آماده سازی و آشنایی تیم ها با مقررات و قوانین لیگ کشوری می باشد. شروع مسابقات ۲۵ مهر و پایان آن ۱۰ بهمن بود و جوایز آن نیز ۸ اسفند در اصفهان اهدا خواهد شد.

انتظار: آقای رهبرنژاد از سوابق فوتبالی خود بگویید.

دوران فوتبالی خود را از تیم فوتبال آزاد دارایی با مربیگری آقای احمدمحقق شروع شده و با تیم های کارگران محلی، فجر، شاهد، فرش محتشم، استقلال و پرسپولیس کاشان ادامه یافت. مربیگری را از تیم فجر به همراه جناب آقای کاشانی شروع کردم و در تیم های نبرد طاهرآباد، میثم یزدل، شاهین کاشان، انقلاب راوند، ذوالفقار نصرآباد و همچنین استقلال و پرسپولیس کاشان مربیگری کرده ام. هم اکنون نیز مربی جوانان کاشان در مسابقات کشوری، مدیرفنی آکادمی فوتبال و مدیرفنی مدرسه فوتبال سپاهان هستم.

انتظار: آقای حمامی بعد از قهرمانی در کاشان، چه شد که تصمیم به شرکت در لیگ دسته اول آسیاویژن گرفتید؟

۲۰ آبان سال ۹۲ بود که قهرمان شدیم. تا عید چند جلسه داشتیم. ابتدای سال تصمیم گرفتیم که در مسابقات استان شرکت کنیم.

انتظار: کسی بود که مخالف باشد؟

بله. می گفتند هزینه ها بالاست و از پس آن برنخواهیم آمد.

انتظار: از شروع آماده سازی تیم و انتخاب آقای رهبرنژاد بگویید؟

اواخر مهرماه شروع مسابقات بود. لذا از ابتدای شهریور شروع به تمرین کردیم. درباره سرمربی نیز باید بگویم که ما به دنبال گزینه ای بودیم که هزینه سوزی نکند؛ یعنی در همان سال نخست به نتیجه برسیم.

 آقای رهبرنژاد، چطور شد که پیشنهاد ذوالفقار را قبول کردید؟

آشنایی قبلی با این تیم داشتم زیرا سال ۸۷ با ذوالفقار قهرمان کاشان شدم. از طرفی موفقیت تیم موفقیت سرمربی هم هست و لذا می دانستم که با ذوالفقار شانس بالایی برای موفقیت دارم.

وقتی تیم را به دست گرفتید، چه تغییراتی را در تیم اعمال کردید؟

بعد از چند جلسه تمرین سعی کردم با جذب چند بازیکن نقاط ضعف را ترمیم کنیم. در سه پست هافبک میانی، دفاع میانی و هافبک چپ. این سه نفر در سطح کشور و استان بازی کرده بودند و علاوه بر بحث فنی، دوست داشتیم جوانتر ها نیز در کنار آنان تجربه کسب کنند.

تمام بازی های دور رفت برای ما سخت بود. زیرا از یک طرف شناختی از تیم های دیگر نداشتیم و از سویی بازیکنان ما تجربه بازیهای بیرون از کاشان را نداشتند.

 آقای حمامی، شما سال گذشته در گفتگو با انتظار به مشکلات و هزینه های مالی اشاره کردید. امسال چگونه با این مسأله کنار آمدید؟

از هیئت مدیره و مدیرعامل آقای دینی کمک های فراوانی جذب شد و خیّرین زیادی نیز در نصرآباد از ذوالفقار حمایت کردند. امسال بالای ۳۰ میلیون تومان هزینه کردیم و این درحالی بود که خیلی از هزینه ها مثل ایاب و ذهاب را نیم بها پرداخت می کردیم و برای ناهار هر مسابقه بانی خیر داشتیم.

به نظر سرمربی تیم ذوالففقار کدام بازی یا مقطع در طول فصلی که گذشت سخت تر بود؟

تمام بازی های دور رفت برای ما سخت بود. زیرا از یک طرف شناختی از تیم های دیگر نداشتیم و از سویی بازیکنان ما تجربه بازیهای بیرون از کاشان را نداشتند. به همین خاطر با وجود اینکه بازیهای برگشت را اغلب مهمان بودیم اما باز نتایج بهتری گرفتیم.

به نظر شما برای پیشرفت بازیکنان بومی سفیدشهر چه عواملی نیاز است؟

زمین مناسب و آموزش.

آقای حمامی از آمار تیم ذوالفقار در این مسابقات بگویید.

در ۱۴ بازی انجام شده ۳۷ گل زده و ۹ گل خورده داشتیم. ۱۲ برد، یک باخت و یک مساوی که با ۳۸ امتیاز قهرمان شدیم. آقای گل مسابقات هم آقای

حسین حمامی با ۱۳ گل از تیم ما بود. بهترین خط دفاع و حمله برای ذوالفقار بود.

میانگین سنی تیم چقدر بود؟

۲۴ سال بود. بازیکنان باتجربه تیم ۲۸ سال سن داشتند.

آقای رهبرنژاد، آیا ابتدای فصل فکر قهرمانی را در سر داشتید؟

ابتدای راه نمی توان به بازیکنان ناامیدی تزریق کرد ولی بعد از یکی دو هفته به این باور رسیدم که تیم توانایی قهرمانی را دارد.

 تفاوت امکانات سایر تیم های حاضر در لیگ را با ذوالفقار در چه حدی ارزیابی می کنید؟

به نسبت نصرآباد همه تیم ها بالاتر بودند. چندتا از آنها حتی از سطح کاشان هم امکانات بالاتری داشتند. بعضی از تیم ها از لحاظ هماهنگی تیمی مقداری بالاتر از ما بودند اما با کار گروهی توانستیم به آنها برسیم. از لحاظ بدنی مشکل زیادی نداریم زیرا بچه ها اکثراً کشاورز و کارگرند و قدرت بدنی خوبی دارند لذا تمرکز خود را مسائل تاکتیکی گذاشتیم.

 مهم ترین عامل موفقیت ذوالفقار را چه می دانید؟

به نظرم نام ذوالفقار امیرالمؤمنین (ع) قوت قلبی برای ما بوده است. خلوص نیت بچه ها که زحمت کشیدند، حمایت های آقای دینی و زحمات هیئت مدیره و بخصوص آقای حسن جعفری و مجید حمامی که یک تیم در پشت صحنه درست کرده بودند خیلی اثرگذار بود. البته حس رقابتی که در نصرآباد وجود دارد نیز به ما کمک کرد.

آقای حمامی، برنامه ای برای حضور در لیگ برتر استان دارید؟

چند روز قبل با آقای دینی صحبتهایی داشتیم. مطمئناً تا قبل از عید برنامه ای برای حضور در فصل بعد تدوین خواهد شد. هزینه ها در فصل بعد دوبرابر می شود و لذا باید تصمیم درستی بگیریم تا هزینه سوزی نشود.

سرمربی تیم چه کسی خواهد بود؟

۳ گزینه مدنظر هستند. اول آقای رهبرنژاد. نفر دوم آقای صالحی از قم و نفر سوم اهل دلیجان است.

تیم ذوالفقار در حضور هواداران زیاد سفیدشهری

آقای رهبرنژاد، در یک نگاه کلی فوتبال نصرآباد را چگونه ارزیابی می کنید؟

نقطه قوت فوتبال نصرآباد همان حس رقابت بین ۳ تیم است که اگر نبود تاکنون فوتبال نصرآباد نابود شده بود. نقطه ضعفش نیز این است که فوتبال پایه را فراموش کرده اند و به دنبال مربی بازیکن ساز نیستند. بازیکن را نمی شود در ۳ ماه تابستان پرورش داد. یک بازیکن را باید دو تا سه سال در اختیار یک مربی قرار دهند.

آقا مجید سال قبل صحبت از تشکیل تیم منتخب نصرآباد کردید. چرا این پیشنهاد شما به جایی نرسید؟

در این زمینه با مرحوم مهندس مرتضی رحیمی صحبت های زیادی داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیده بودیم. از سویی بعضی از دوستان باور نمی کردند که ما در مسابقات استانی شرکت خواهیم کرد. در جلسه ای که یک ماه قبل در شهرداری برگزار شد، سایر تیم های نصرآباد قول همکاری با ذوالفقار دادند اما آن چیز که مدنظر ما هست تشکیل یک تیم منتخب به نام تمام شهر است.

این سؤال رو همچون سال قبل مطرح میکنم، چه کسی باید پیشقدم تشکیل تیم منخب شود؟

ببینید به غیر از شخص شهردار سابق آقای مهندس حیدری، هیچکس از ما حمایت نکرد. توقع حمایت مالی از مسؤلین شهر نداریم چرا که توانش را ندارند اما در این مسأله می توانند ورود کنند.

جهت پایان سخن بفرمایید برای شما کار با تیم های اطراف کاشان چه تفاوتی با خود کاشان دارد؟

کارکردن با بچه های توابع برای من راحت تر است زیرا با کمال ادب و متانت و با سختکوشی تمرینات را دنبال می کنند. کلاً بیشتر به نکات سرمربی گوش می دهند.

آقای حمامی سخن پایانی شما؟

از کسانی که ما را در این راه یاری نمودن خصوصاً مدیرعامل و هیئت مدیره محترم، کادرفنی، پیشکسوتان، بازیکنان و هواداران و کسانی که به هر نحوی به ما کمک نمودن تشکر و قدردانی می نمایم. از مسؤلان شهر که با پیام های تبریک خود مجموعه ذوالفقار را خوشحال نمودند قدردانی می نمایم. انشاءالله در جشن قهرمانی از عزیزان تقدیر خواهد شد. به امید افتخارآفرینی دوباره برای سفیدشهر.

تمام بازی های دور رفت برای ما سخت بود. زیرا از یک طرف شناختی از تیم های دیگر نداشتیم و از سویی بازیکنان ما تجربه بازیهای بیرون از کاشان را نداشتند.



موضوع: ورزشي
خبرنگار:انتظار
تاریخ: اسفند
کلیدواژه ها: ذوالفقار


آخرین اخبار

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 25 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/13 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر